Thursday, April 21, 2016

:: counting for big ceremony ::

Assalamualaikum... 

Habis satu babak kehidupan duniawi dengan proses akreditasi di tempat kerja..

Now, boleh fokus untuk majlis minggu depan..

Yeah, what to expect from this cute pie?

Apa yang boleh dijangka umi dan dedy buat untuk majlis awak si kecik?

Hehe..

Dalam otak banyak je benda nak buat.. Moga umi terus istiqamah dengan plan umi untuk minggu depan..haha

Yang penting,kambing golek 2 ekor dah boleh idamkan.. Heeee..


Yeah,it's Hazim's akikah ceremony next weekend!!! 

May Allah ease everything we plan for u,anak!!! :)

Wednesday, April 13, 2016

:: cheq busy ::

Assalamualaikum...

2 minggu masuk kerja penuh harapan siapkan kerja..

Busy stress menjelang iso ms 15189:2014 ๐Ÿ˜‚

Sebab tahun ni kan aku jadi tukang pelaksana,orang arah aku buat, pastu stress sorang-sorang... Haha

Harapnya, no NCR untuk bahagian Laboratory Information System..

Aja!aja!fighting!!

Habis audit ni nak kenduri gila-gila..

Hahaha


Tengok dokumen kat tangan je la ye..kalau tengok dokumen atas meja lagi haru๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers