Saturday, May 12, 2012

:: Hadif - 6 bulan ::

assalamualaikum..

diam tak diam sangat..
Hadif dah 6 bulan..

aisy..
cepat sungguh masa berlalu..
rasa nak Hadif stick kat 6 bulan saja boleh?
=D
best la main-main masa baya-baya nie..

maybe Hadif pun tak banyak ragam..
proses pembesaran pun berlaku dengan indahnya..
=D

 tak de yang tak best kalau dengan budak nie..

 sekarang tido di siang hari kejap-kejap saja..
 banyak main-main..
lepas tue mula lah orang kalut nak maghrib,
dia kalut nak tidooo..
kalau jam 8.30- 9pm tak tido lagi, itu bukan budak Hadif la tue..
hehe..
bangun malam-malam pun 4-5 kali minta susu sambung tido sampai umi kalut nak siap-siap pergi kerja, dia pun kalut-kalut kejutkan dedy dia..
=D

 kalau nak pakai pampers @ baju,
umpan je dengan bekas botol minyak yuyi..
baru senyap tak gerak nak meniarap..
=p

pastu mula la hantuk kat muka..
=S


Alhamdulillah..
perjalanan breasfeed ku juga sudah menjangkau 6 bulan..
kalau belajar nie, dah dapat sijil nie..
=D

semoga baki 1 tahun 6 bulan lagi berjaya untuk ditempuhi..
amin..

start semalam baru masak makanan pejal untuk Hadif..
=)

nanti kita berkongsi resepi pulak yer..

=D

Wednesday, May 9, 2012

ww : bersih...bersih...

assalamualaikum..




saya memang bersih ape??

=D

Saturday, May 5, 2012

:: short trip mengejut::

assalamualaikum..

=D

semalam nak-tak-nak-pergi..

sekarang dah ade kat kuala terengganu..

hehehe~

salahkan dedy,Hadif!!!

=D

xpasal2x pukul 4.30 am tadi angkut budak Hadif sekali ke sini..

macam kena kidnap rupenyer muka mamai budak Hadif td..

hikss...

nak buat macam mana, dedy nak kejar sunrise di pantai pandak, kuala terengganu..

sebagai tanda sokongan utk dedy, wajiblah bawak bini + anak dia jugak..
=)

 budak Hadif!!

geng2x dedy..
tengok2x jumpe tok su..
hahaha..
tok su pun join sekaki..
 
 budak Hadif yg riang sementara tunggu dedy shooting + hunting..


 ni lah program sebenarnya..
hehe~

pukul 2 p check in kat intan beach resort, batu buruk..

sekali masuk...
waa, luasnyaaa..

waaa, bestnyer..
sume ade..
astro ade..wireless ade..
pemandangan indah mengadap pantai baru buruk..

*sbb tue umi boleh update blog die..haha..*




k lah..

nak tdo dlu..
=D

t kite tengok hasil dedy memburu gambar nanti macam mana..

bye!

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers