Friday, April 23, 2010

:: kalut+lega kah? ::

semalam..
aku plan baek punyer dah..
nk hang out ngan kengkawan..

tp semua 2 xjd seperti yg d rancang..
dan ak taw ade hati yg terguris..
maaf kan aku..
xmau menuding jari kat sape2x..
semua khilaf aku..
dari ati yg ikhlas..
aku pohon kemaafan..

bnda yg d rancang pkl 6.3..
akhirnyer jd pkl 7.3..
n semuanyer mjadi kalut xtentu hala..
lps maghrib,semuanyer go through walaupom xla selesa sgt..

pkl 8,sampai d lavino..
cri katil..
n i got it..
rm59..
reasonable bg ak..
buat cukup syarat dlm bilik 2..
tido hanyer beralaskan tilam..
tokey cine suh dtg pkl 9.3 sbb brg ad kat stor..
then,kiteorg p jusco cri brg2x sket..

d jusco..
dgn pertolongan k dayah n k dic..
penim kepala pilih handbag 4 my mum..
ak hadiahkan die handbag..
penat salegirl 2 p mcari beg,last skali kami bkenan kat yg len..
so p bli..

handbag utk mak sempena besday mak ke 53..
gorgeous x?
hehe...

then lps p byr,kami p mcari brg2x basah..

k dic n k dayah

jusco lengang..

k dic suke posim.. ;p

pkl 9.45,kami bkejaran ke lavino blk nk amek katil..
kedai pom da separa tutup..
last sekali..
sumbat katil dlm kete..
n 2 org 2 jd mem besar kat belakang,aku jd driver..
hehehe..
kerna kami da lapar tahap cipan,singgah d kedai kat bm tomyam d mane memori kak dic d cni..hehe
muke bdk lapa...
aku "blanje" k dic..hehehe

menu k dayah same ngn k dic..
nasi goreng daging masak merah..

aku punyer..
nasi goreng special..

then,lps kenyang..
kami pom balik..
sampai umah k dic pkl 11.30..
lepak sat..
amek note induksi..
nk exam..

pkl 12,sampai umah..
ujan..
tdo0o0o0o0o...

arinie..

da dpt surat p exm induksi

kena study ke blk kg nanti??
hohohoho..

xlupe nk share aku buat kereta utk wawan..
kereta die myvi
kaler oren..

tav 4766

wawan on the road..

arinie off ptg..
nk psg katil..
b4 blk kg esk..
weeee~~~


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers