Friday, June 25, 2010

:: persoalan ::

semenjak seminggu dua nie..
aku d hujani ngan persoalan2x..
"aku dgr mu nk nikoh dh?blo wes?" @
"bla aku nk makan nsi minyak mu neh?"
dan soalan2x yg sewaktu dengannyer..

teman2x yg hampir setaun xbersua,
teman2x yg xla mesra alam sejak dlu,
tba2x semua muncul tnyer itu inie..
bukan aku xsuka..
tp ntah la..
bukan aku xsudi nk bercerita itu dan inie..
tp keadaan xmengizinkan..
banyak ati yg perlu d jaga..
bukan sekadar pihak keluarga,tp jua pihak sebelah sana..
persoalan2x itu semua mbuatkan aku dlm keadaan serba salah----> jd pressure(sbb ak suke piki lbey2x)--->period cycle jd xbtul (berkaitan ok?).. huhuhu

kat ruangan nie,aku hnyer share bnda2x yg aku bley share sbb bnda xtentu lagi bla nk d langsungkan..
n aku pom bli sket2x persiapan,sbb ak kan bru setaun jagung kije,gaji pom xseberapa..nk bli serentak sume 2 sure xmampu kan???klu bley sume nk tanggung..okla 2,klu nk kawen dlm lingkungan 12bulan dri sekarang,kna la prepare sket2x.. :)
*gatai nk kawen..:P
moral of the story : nk kawen,sile la kumpul duet byk2x dri sekarang..
aku share pom perkara yg aku  tlbey2x imagine<--semua perempuan nk yg perfect kan utk ari bahagia mereka??? :)

2 je..

*tba2x jd  siyess..

hehehe..
back 2 normal..
jom share something..
mlm nie aku survey2x shawl utk akad nikah..
sbb utk majlis kenduri,aku da siap bli dah kaen d bandung r2,cuma bg tempah jahit sulam kat kak dya..
sbb die jahit gorgeous... :)

masuk blog nie,admire gler dah kat shawl glamer kaler gold brown 2..
apo kan daya es, da sold out!!!
aku hrp ade restock la nanti..
*my nikah dress kaler creamy chocolate,msti gorgeous klu pki shawl glemer mcm itu<---terrr imagine lbey2x plak..
lbey kureng mcm nie la,tp kaler coklat n pattern len.


2 je..
esok standy pkl 8pagi,
ade blogger nk buat sale shawl n pashmina 10hengget shj!!!
klik cniee..
sape cepat die dpt!!!! 

*bjaya telan EPO sambil makan kepok lekor..yeay!!!
;p

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers