Tuesday, August 14, 2012

:: akhir ramadan, baru dapat ::

assalamualaikum..

=)

budak Hadif ni kan..
sejak awal ramadan sampai sekarang..
xpernah miss sahur + berbuka sekali dengan kami..

hakss..
dia lah paling sibuk sekali..
letak dalam walker pun xsenang duduk, yelah, dia je dok kat bawah..
pot.pet.pot.pet kat orang dok makan kat meja sambil nganga mulut..

last sekali, nak bagi senyap sambil makan dengan aman..

 dedy belikan kerusi nie..
hah, kalau taw awal-awal lagi dia dok senyap + hepi, dah lama dedy beli..

 heee~

 jempu-jemput buka puasa~

 makan budu~

muka budak hepi dapat join umi + dedi + nenek + tok ayah sahur + buka puasa

=D

3 comments:

che'pi said...

comey hadif duk atah kusi tew....

Fainie said...

comeynye..excited dia berpuasa skali ea..(",)

:: aJa :: said...

epi : meme comey..rasa klu muat che epi duduk pun mesti comey..hahaha

fainie : dia la paling excited sekali kalau bab makan..=)

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers