Friday, January 31, 2014

:: adik, tahniah! ::

assalamualaikum..


aku ingat lagi masa budak-budak SPM nak masuk U,
adik aku penuh semangat tak nak masuk U walaupun masa tu dia dapat beberapa tawaran yang boleh menggugat iman...
nak ambil Sijil Tinggi Agama Malaysia(STAM) katanya..
nak ambil STAM dengan rakan-rakan baik..
sekali rakan-rakan baik berpaling tadah, masuk U last minute..
sehari sebelum daftar U, dia menangis tak ingat dunia sebab tu..
hahaha~

ayah cakap kalau nak pergi ayah hantar, sempat lagi ni..
dia kata takpe,*sambil menangis*
ayah tanya, dah tak nak, kenapa mengangis?..
dia cakap, ntah, perasaan sementara je ni..

aku cakap, " i know that feeling"
LOL..

aku nampak sesungguhan dia belajar siang malam..
sanggup korbankan percutian Beijing kami tahun lepas sebab clash dengan exam *walaupun masa tu menangis jugak* haha~



 akhirnya, segala pengorbanan tidak sia-sia

MUMTAZ!!!!
erti kata : lulus dengan cemerlang sekali..
menjadikan dia pelajar terbaik sekolah..


peace..

lepas ni masuk U, tak boleh jadi budak suruhan aku kat rumah dah.. T_T
lepas nif juga takde dah teman gaduh Hadif..

LOL

* nasib baik aku tak janjikan apa-apa dengan dia...hahaha*
adik aku dua orang ni memang tak boleh expect, so lebih baik jangan janji apa-apa, kalau tidak habis la dituntutnya lepas tu..


hiks

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers