Monday, July 21, 2014

:: batang buruk ::

assalamualaikum..

Ramadan kareem..


 miss me or not?
=P

penghujung ramadan baru ada feel nak updates..

nak cerita pasal persiapan raya takde yang special..
semua simple-simple..
raya tahun ni paling sempoi..duit raya pun tak tukar, korek tabung Hadif je tukar duit dengan dia..
hakss..
walaupun Hadif mengigau malam hari tanya nenek dah jahit tak baju raya dia?
LOL

Hadif..Hadif




masuk tahun ni, tahun ketiga aku kena bisnes batang buruk..
bisnes sangat, padahal malu kat mak sedara sebelah rumah yang suruh promote batang buruk yang dia buat..
sebagai anak sedara yang baik, layankan saja..hakss

tak seperti tahun lepas, yang aku jual sampai berbelas ribu batang buruk, tahun ni aku wak dunno dengan harapan mak sedara tak suruh aku promote batang buruk dia lagi..
apo daya, bulan syaaban dah 1 plastik tester sampai kat tangan aku..
tak sampai hati pula terasa..

huhu~

batang buruk ni memang la power sampai eksport ke luar negara..
1 bulan ramadan income berpuluh ribu

tapi tahun ni mak sedara aku cakap marketing aku slow sangat..haksss..
malas punya pasal..
tapi pelanggan setia yang tanya, aku bawakan saje..
nak jual online kang takut tak terlayan pula..
kena fikir strategi lain agaknya,kan?

RM10- 1 bekas ( 100 biji batang buruk)

harapan tahun ni dapat ganjaran apa ya daripada mak sedara..
harap bukan kain sejadah lagi~
T_T

speed up pengakhiran Ramadan, jom!


order untuk kek raya aku tutup dah, sape yang buat last minute order memang tak layan~
sekian..

=D

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers