Thursday, January 28, 2016

:: dedy's sweet escape ::

Assalamualaikum..

Nak settle down untuk semua kembali sihat dan bertenaga memang ambil masa..
Lepas BangHadif recovery elok-elok, aku pula yang KO,
demam selesema kembali menyerang..huhu
gagah kan jua datang kerja..

Kerja melambak, bos bagi dateline sampai minggu ni nak siapkan Lab Information System (LIS),minggu depan present dan release untuk department..kahkah..

haru aku minggu ni..
Siap test server semalam, fuh..selamat satu stage..
nak capture buat presentation pula.. berpinar mata ngadap pc..hahaha..

sekali pagi semalam server satu lagi breakdown..hahaha.. naya aku.. T_T

biarlah, anggap saja sebagai cabaran.. ehem..

ni cerita pasal en asben yang dapat juga release tension..
bagai mengantuk disorong bantal gitu, kawan dia ajak masuk hutan..

bila aku dengar je cite dia, berangin je aku.. nak pergi jugakkk!!!
haha..

so, bye-bye dedy!!!



lokasi nya di Cameron Highland

misi : Ringlet-Pos Lemoi-Ringlet



Penganjur : Majlis Belia Malaysia



makan jangan cakap lah, mewah sekali dengan kambing di bawa masuk hutan..semua orang sponsor katakan

suhu 16 darjah celcius..


2 hari 2 malam terputus hubungan dengan dunia luar

sekali keluar,
muka poyo wassap kat bini..

cisss..

sekali keluar hutan, tangki air bocor..


hahaha~

nasib baik ada kawan kat cameron highland boleh pinjamkan kereta balik rumah..

kuikui..

good experience, balik rumah mengigau nak pakai 4x4 pulak..

alasan boleh bawa anak bini masuk hutan tiap-tiap bulan..

=p

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers