Friday, May 14, 2010

:: heartlessssss ::

ragam kami..
bersemangat gler nk tgk badminton..
ak bsemangat gler,turn aku msk..
awl je msk..
tp xmsk2x..
upe nyer gas abeh..
hahahha...
kesian sup ak,maap aku xprasaan..
kol abg gas~cekap n efisien..
top up gas..
trus masak..
sambil..
memperaga selendang tbaru yg ak bli dr tokey~ k dayah..
hehehe...

dgn semgt kami..
tgk badminton...
1st game..
aishhh..
sorakan yg kuat semakin dingin..
mmg china sgt terer..
last skali kami hnyer mjadi pemerhati..

bila beregu trun..
semgt mbara blk..
lame kelamaan..
bla d ambang kekalahan..
kami mengatur strategi..
dr menyokong kpd memuji..
beregu china..
yg ensem..
hahaha..
xlayan dh permainan..
kami da layan keenseman pemain china...

wakakaka..
k dayah da imagine cai yun ensem mcm brian..:P
tp nie lg natural beauty,brian 2 mix.. 
kihkihkih..



aku plak ckp cai yun mcm hero kungfu..

wakaka..

lalu,kami mute,dan mengambil alih tugas en tabah yg semakin mengarut..
ade ke ptt nk pggl tok bomoh kat sekitar lembah klang 2..
ape2x je la..
maka,bermula la
"yeah,begitu bgaya sekali cai yun"
"wah,ensem nyer die smash!!"
ha ha ha ha...

dan bla tgh syok..
missdicup mula provok..
guna sms..
"hafiz hashim lg ensem ari rabu lps"
ak mbalas..
"nk buat mcm mne,xdpt tgk keenseman hafiz mlm nie"
hehehe...

bla game no 3 msk..
da xde mud..
sbb 
chen jin xensem..
bajet player yg sorang lg trun..
xde la rezki kami nk cuci mate..
hehehe..

KECIWAAAA!!!

last skali..
aku msk bilik~check inbox..
emmmm...
tersentap aku!!!
siyesssssss!!!
abg aku nk awl kan lg kenduri..
tolong laaaaaa!!!
ape ke hal abg aku nie!!
da xsbr sgt ke????
mula-mula..
da janji nk buat suku taun dpn..
pastu bla da tunang..
nk awlkan sket..
ujung taun nie..
ok,fine..
ak consider..
ni,

nk buat after rye haji plak...
taw x betapa
KECIWA nyer aku nie...
dah!!
aku surrenderrrrr olredi...
!!!!!FINE!!!!!

*_____*






No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers