Thursday, May 13, 2010

:: praktis ::

hehehe...
jom!!!
soping!!
kat umah je..
hehehe...
serang!!!!!


pilih punyer pilih...
amek!!

yess!!
finally aku dpt gak tshirt jalur2x..
kaler pink lg..
lame da idam..
nk arap kat en apiz,lmbt lg nk bli..
;p
:)
jgn jeles...
kihkihkih..
oleh sbb ak nie umie ja yg baek ati..
meh soping utk ank2x buah skali..

utk damia..
utk afnan..
utk faiz..

praktis soping..
tggl 20 hari lg..
utk aku
bdepan ngn situasi soping yg sebenarnyer..
ak da tayang beg soping kat k dayah..
k dayah kate nie berbaloi2x soping nanti aku sumbat..
kihkihkih..
cannot wait that moment la..
(xbley blah)

utk sesiapa nk taw psl fara..
td en apiz kol..
ckp kejap je sbb die bru abeh kije+nk p merayau bsame2x kwn2x..
die ckp..
fara ok..
condition die 2 lbey kureng macam..
ni ilusi semata-mata je taw..
kategori 18xl..<--ade ke??
sbb aku pom xpndai nk explain..
ovum
+
 
sperm dtg serang!!
=

berjalan2x dlm uterus..

dalam kes inie,
persenyawaan berlaku.. 
that's y dpt detect pregnancy..
tetapi..
mereka2x td xberkembang utk mhasilkan zigot..
seterusnyer..
missed miscarriage..

itu yg aku phm!!
walaupom ak xbrape phm..
t i belek buku balik..
:)
utk fara..
semoga tabah tempuhi ari2x yg mdatang..
byk lg pluang..
kamu msh muda!!

sy da xsbr tggu kiriman en apiz!!!!
cpt la sampai!!!


sekian...
nyte!!
;)




No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers