Monday, July 25, 2011

:: 08.09.10.11 ::

assalamualaikum...

ehem..
once upon a time...

 08
 09
 10
 melangkah bersama mu..


11


25.07.08-25.07.11

3 tahun menyulam kaseh..
muga kaseh bertambah mekar berkembang...

muga hubungan ini terus dirahmati...diberkati..direstui oleh ILAHI...


cinta ini biar sampai ke syurga...


amin..


abe sayang... selamat ulang tahun



dedy sayang.... little H and umi love u so much!!!

=D


arinie rase terkilan sebab xdapat sambut...dlu berchenta sakan sambut tiap2x tahun tapi bila da kawen, xdpt nak sambut..ish2x..
tapi..
walaupun xdpt sambut, arinie aku dapat 1pujukan+nasehat yg panjang berjela dri en asben..
sebab aku nanges xhengat dunia gara2x berita pertukaran aku yg still tergantung..
walau jauh, aku rase dekat dengan die..
buat aku kembali senyum..
=)

thank you en asben!!!



1 comment:

sileke said...

ehem tahn 2008 nga '09 konpius sket tuh posing

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers