Thursday, July 14, 2011

:: balek check up ke kk ::

assalamualaikum...

akibat diterjah oleh akak nurse wiken yg lalu..

ehem...

arinie aku kembali lagi ke klinik gomen setelah 2bulan xpergi..
LOL..
macam kejap je aku lari dri gomen..
kihkihkih...

pergi2x tengok klinik lame dh ilang..kegiatan meroboh bangunan sedang giat d jalankan..
masukla ke bangunan baru..
10x ganda lagi selesa tapi masuk2x terus blurrr..
nk p mana dlu..

seb baek ramai nurse yg berkeliaran untuk bertanya..

berat badan maintain 50kg walaupun nurse cakap berat nie lbey 0.5kg..
tp setakat 0.5kg tue bak kate abang tue, penimbang tue agak2x xpernah calibrate..
=p

Hb ok, albumin neg, glucose neg..
so, for the 1st tyme, aku dgr heartbearts little H..
senyum saja, tp konpius mmg heartbeat baby laju ka?
nurse cakap itu normal..
so, normal la..

jumpe doc, doc dok psycho aku suh minum susu..
silap bagi macam2x brand lagi..
aku pun men gelak je la ngan doc tue..
tengok little H dah protes kat umi die..
suh minum susu, klu tidak bangun pagi2x rse tangan xde sebelah macam pagi tadi..
hahaha~

next check up 2 mggu lagi..
tiap 2 mggu check..
T_T
aish. kuat bebeno kena p check up..


pro n kontra : HUSM and klinik gomen..

HUSM tiap2x check up buat scan, bley tgk little H tiap2x bulan.. gomen x..
HUSM cepat je siap, sbb guna no staf... gomen x, 2jam menunggu itu minimum..


so, agak2x nak lari ke mana plak lepas nie?
=p


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers