Tuesday, October 25, 2011

:: set bersalin : done! ::

assalamualaikum...

=D

aku xde pengalaman orang terdekat yg menggunakan set bersalin yg best..
tanyer mak, mak kate org dlu2x mane ade pakej set bersalin mcm sekrg..semua adun sendiri..kire traditional gitu..
klu akak aku plak, lagi la xbley nk consider sebab die try pakai sendayu tinggi sampai masuk A&E..poor her..

so............
untuk mencari 1 misi pencarian yang terbaek...
wajiblah bertanya pada org2x sekeliling + buku2x + internet +dll...

solusinya...

 inilah set bersalin pilihan hati...
=D

cuba untuk mencari yg murah tapi semuanya harga mahal2x termasuk postage...
rase macam syahdu je..
tapi demi mengembalikan berat badan 46kg....
aku sanggup!!!!
=D

hiksss....
so, wajiblah p website rasmi die...
wah.....
terus teruje...
tapi bila pikir balik..
baeklah p terus ke stokis die kat kota bharu tue drp beli on9..

sebelum tue, wajiblah daftar jadi ahli..
t dapat harga ahli..


lunch hour terus pecut p stokis die kat pej mara kota bharu..
aku p sorang2x..huhu..
en asben xde p mendaki gunung stong...* apela naseb *

sampai terus terjah kat akak tue..
die pun mesra pelanggan..
siap bg penerangan serba ringkas..




maka, terbeli lah set bersalin nona roguy inie..
rm300...
=D

pastu tnyer akak tue klu ade bengkung sekali..
die pun kasik bengkung sekali, cuma tambah rm30 shj..
kaler pepel gitu..

maka, bahagialah aku selepas melayang duet sebanyak itu..
hahaha~

dalam tue semua dah termasuklah segala yg patut diamalkan selama 44hari pantang..

fuh..lega..xyah pikir dah 1 hal..
cuma tggu guna je..

=D


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers