Monday, January 2, 2012

:: 2012 bermula :;

assalamualaikum..

selamat tahun baru semua..


tahun baru aku dimulai dengan appoinment di klinik gigi..
T_T

huhu~
2-3hari lepas 1 gigi aku start pecah2x..
so, pergilah aku ke klinik gigi buat kali pertama dlm sejarah hidup..
huhu~
seram sebenarnya, dari luar bunyi mesin mcm mesin gerudi, ingat nk patah balik dah tadi..
hahaha~
well, aku xpernah p klinik gigi melainkan doc dtg sekolah mase kecik2x dlu..
that y aku jaga kekemasan gigi sampai ke saat inie..
tapi dah x ley tahan dah..
pertama kali dlm idop, gigiku dinodai..
huhu..
terpakse simen, bukan 1 okey, tapi DUA!!!
sebab? kurang kalsium, menyusukan Hadif lebih memerlukan kalsium dari mengandungkannya..
huhuhu..
amek ko, xminum susu sgt, gigi yg dlu indah tanpa cacat cela terpakse gak disimen..
tapi, xla rse sakit pun.. bunyi mesin je lebih..
hiksss.. psycho betul..

lepas tue dapat panggilan dari ayah..

orang jauh dah sampai..



 uncle najwan dtg jenguk Hadif!!!

ngenge~

lepas borak2x uncle najwan mintak izin mau pulang ke penang..
terima kasih sudi singgah..
terima kasih jugak utk auntie zie sekali yer..
=D

pastu, tinggalkan Hadif ngan nenek..

bawak adek ku pergi sopim..
ehem..belanja die..
back to skolllll!!!

ok..abeh duet aku..
mentang2xlah die sorang je lg d bangku sekolah..hukhukhuk...


so..
utk tahun baru nie..

bagi aku..
tahun nie adelah tahun pengstabilan keluarga yg baru dibina..

stabil dari segi mental  fizikal sebagai ibu bapa kepada Hadif, sebagai pekerja yg bagus, hehe..

klu dari segi fizikal rasenyer nk turunkan lagi berat badan..ehem..ade 7kg perlu diturunkan, aku bagi mase sebelum besday aku nanti bulan 3, berat badan kembali ke asal..nngenge~ boleh punyerr!!!

tahun nie plan nk buat akikah Hadif..kambing sudah d beli, rancangan pun dah ade, tapi tarikh blm lg ditetapkan..
huhu~
tggu jelah yer..

tahun nie nk bergera lbey aktif dlm bidang seni kreatif, sudah ade plan ke arah itu..
harap bjalan lancar..
biaselah sekrg dah ade pembantu..hehehe

stabil dari segi ekonomi, INSYALLAH, rumah kami dijangka siap penghujung bulan sep nanti, time to deko2x,memerlukan bajet yg tggi di situ..


ade rezeki lebih...mau beli kereta..
eh..nie ke kereta idaman?
=P

emm..tahun nie dah bley bawak Hadif jalan2x!!!

yeay!

byk plan sudah dirancang..

harap sume bjalan lancar..


ade rezeki kite bwk Hadif jumpe Hani..
pastu kite p Disneyland!!!
=D


semoga 2012 membawa seribu warna warni utk kita semua..
xsabar tgk Hadif berlari!!!!!

=D









No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers