Sunday, June 16, 2013

:: bapa versi dedy ::

assalamualaikum..

=)

hujung minggu bersantai-santai dengan budak Hadif aje..
pergi kuliah ilmu pagi jumaat..petang sabtu bawak pergi soping..
aha~

heaven sebab dedy takde..ha..ha..tapi dedy ada heaven jugak dapat kikis duit dedy*
dedy pergi konvoi geng superbikes ke penang..hoho, katanya menghabiskan sisa-sisa kenangan bersama-sama..
aku, sejak pindah balik dari penang,dia dah 3 kali pergi sana..aku? tak pernah jejak lagi lepas tu..hui..hui..InsyAllah, suatu hari nanti.. =)

aku banyak menghabiskan masa dengan budak Hadif daripada dedy nya..
so, kalau nak apa-apa, Hadif akan cepat rujuk aku daripada dedy dia..
kalau nak kamceng dengan dedy, kena ada umpan..
macam ajak naik superbikes keliling kampung..
aha~

demands betul!


selamat hari bapa, dedy!
harap dedy sentiasa cool.. =D


umi : umi nama apa?
Hadif : Ha..ja..
umi : ni nama apa?
Hadif : Ha..diss ( biasala,pelat baby ada lagi)
umi : dedy nama apa?
Hadif : Ha..fisssshhhhhhh!!! ( tersembur air liur)
umi : hahaha..kesian dedy jadi fish..


so fishy..

=D

1 comment:

Aty_Fared said...

heheh..pandai betul...:)

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers