Wednesday, August 11, 2010

:: emmm ::

sejak semlm aku gusar..
ABC xdtg2x lg...
gusar kerna bln lepas ia dtg tepat n normal seperti sediakala..
*takut peristiwa dlu2x terjadi lagi..

aish..
rupe2nyer arinie ia dtg..
huhuhu...
puas aku pikir semlm,knapa ia berlaku..
bla ia dtg,bru ku ingat..
bln lepas aku suka sgt malas skip makan EPO..
hehehe..
nampak sgt effectnyer kan..
emmm...
aku JANJI,InsyAllah xmau ngelat lagik mkn EPO..
 *membebel apo nie es????
---hal perempuan...hahaha------

cakap psl ramadan nie kan..
bru aku tringat..
INSYALLAH ni last ramadan aku single mingle..
hehehe..
lupooo esss...
sempat kol mak, tnyer masak ape..
tnyer je la..xkan nk suh mak pos laju makanan ke penang nie ha..
sayu je dgr mak ckp..
1st tyme bukak pose taun nie ngn ayah je..
taun2x lps,ade jugak ank sorang dua teman bukak pose..
aishhh...
nk buat mcm mne,semua anak2x dok merata alam..
* terkesan aku.. klu pindah HUSM kan bley makan mak masak ari2x..
hehehe...
mak+ayah sempat bilang lagi ank2x dh kol mereka, nampaknyer aku yg ketiga yg bertanya kabar..
sorii but better late then never..
emmm..
raye nie pom cuti  4ari je..
simpan nk cuti pjg2x kawen nanti..
mak kata xpe...
maknenyer mak reda..
so aku jugak kena reda kan..
:)
*mud : syahdu~~~~~~~

ramadan nie gak..
bru aku tringat akn janji manis kata2x en apiz..
nk berdiet...
aishhh...
ni aku xbrape nk percaya..
ptg2x td da siap round bazar sudah kanak2x 2..
bley kah en apiz akn menurunkan berat bdnnyer yg mcm pam-pam 2??
* aku rse aku nk buat weight ticker mcm b2b yg laen, bukan utk AKU,tp utk EN APIZ..utk aku buat ape,kang xpsl2x kena fire balek ngn en apiz...hahaha...(kunun2x berat aku overweight...huh!!)

  dulu...
sekarang...

so, en apiz...
sahut CABARAN!!!!!!!!!!!!!
mud : nakallll


arinie dlm sejarah gak kan..
buat cik itek 6ekor,4 separuh siap<----- sbb xcukup kertas..
huhuhu..
sungguh aku kagum akn kebolehan rakan2x ku...
1st tyme buat, jadi trus..
sape kata anda tiada bakat kan..
belum cuba,belum tahu..
:)

esok kite buat lagikkk yerrr!!!
hasil jari jemari kami..
4 belum siap..
:)

aku dlm di lema sebenarnyer....
mahu letak telur @ coklat dlm cik itek nie..
huhuhuh..

klu coklat..
coklat ape yg sesuai
??
ferrero roche??
owhhh..
 muflissss aku
TIDAKKKK!!!
klu roka 2 bley la..
hahahaha...
beli,pastu wrapp len..
ala2x ferroroche..
*kupitt!!!
;p

xpom..
coklat bola..
cantek jugakkk..
:)
balut ngn kaen net..
wahhh!!!

ade 3bulan nk pikirrr...
sile pikir dengan seriuss wahai cik AJA!!!
;p

pagi td aku tnyer kat en apiz..
bley x klu sye xpakai telekung tyme nk solat sunat after nikah..
just pakai baju nikah yg gojes 2..
*indah mengadap TUHAN
+
xmau rosak selendang@tudung@veil tyme nikah 2..
en apiz cakap xde hal..
asal menutup aurat dgn sempurna..
yesssss!!!
so...
sekarang nie..
kena cari handsock mcm ustazah bahiyah..
*blink2x sket..
(maybe DIY sket manik2x kat benda 2)
cari kaler cream-coklat okeh..
:)
tudung pom mcm ustazah bahiyah..
muga dipermudahkan pencarian inie..
amin...

luv..
selamat berpuasa...

(^_______^)





No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers