Sunday, August 15, 2010

:: kerna mereka special ::

weekend nie special sbb bff ku sekalian on9..
ape lagik oit..
buzzz je la mereka...

well,name nyer bff tp nk buat mcm mner kan..
diorang cbuk menelaah pelajaran..
:)
aku je gatai dah kije,pastu nk kawen <---xbersalah okey sbb sapa suh usm taja aku blaja dlu..kihkihkih
emmm..
setelah sekian lama..
bru aku umumkan kat diorang aku nk kawen..
*siap buat conference lagik xtahan 2..
reaksi : op coz diorg hepi 4 me + sayu sket2x nk lepaskan bff diorg sorang nie..

dengan rasmi gak aku ingin diorang turut serta dlm majlis aku..
nk kate bridemaids tu xde lah..
sekadar temani aku d hari bahagia ku..
well,diorang excited, so aku lagik excited...
excited bff ku sume janji attend bukan sahaja reception,tp solemnization..2 yg lbey penting kan..
thanks anah + eyie..i lap u olss..
but a few bff belum jejak kaseh lagik..
eman..sue..kimie..n others..
sume bff ku teman sejak dri skol rendah lagik..
name kan itu bff = best friend forever...so tanpa diorang d sisi d hari bahagia..
rasenyer xlengkap ari indah itu nanti....

aku n eyie..
abaikan gmbr xsenonoh kami..
hehehe..
eyie + anah + sue
seiring berjalan..
tp aku mendahului seketika yer..
xlupe..
as + kimie + juwe..
n makcik emey..
so...
korang di mana semua???
ingin sekali aku jemput semua..
tp 
memandangkan majlis akad nikah pd waktu mlm..
d hadiri hanya kaum keluarga terdekat..
kerna 
mereka special...
MEREKA D JEMPUT!!!
sile jejak kaseh mereka semua ya cik aJa!!


*arinie...
aku buat gift box utk pihak en apiz..

tp 20 je la siap..
sbb stok kertas da abeh..
kena p beli borong byk2x..
:)
aku hanyer tolong gunting...
pastu bg kat en apiz utk cop kotak 2 + lekatkan dan letak reben..:)
en apiz...
sile sponsor duet byk2x kat cik aJa nie yerr!!!

luv,
selamat berpuasa..






No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers