Thursday, June 9, 2011

:: balek kg ritu..part I ::

assalamualaikum..

=)

byk yg ingin dikongsi tapi memandangkan kesihatan xberape nk ok..
tapi aku nak ok kan jugak..
=)

start sampai ke kampung, sampai ke saat nie...
bila makan....muntah....makan...muntah..
sampai tengok makanan pun rase fobia..
aku dok pikir2x, xkan bru nak start alahan walaupun dah masuk bulan keempat kan?
sabo je la..

balek kg ritu..
misi pertama adalah menyambut ketibaan mak+ayah+adek balek umrah..
tapi len pulak jadinya..
otw nk ke epot, tiba2x kete en asben hang----> terus rosak..
maka xsempatlah p jemput mereka kat epot..
last sekali mereka pula sambut aku kat umah..
hehehe..

Alhamdulillah..
mereka sihat...
byk cerita yg d kongsi lebih2x lagi budak kecik itu yg pertama kali menjejak kaki ke sana...
dan byk juga buah tangan yg aku dapat..
^_^
*sampai dak damia jeles sbb die dpt 1helai jubah saje..=p

dan paling penting...
doa2x yg ku kirim dari mereka ke sana..
Alhamdulillah.. ku percaya pada keberkatan doa mereka d sana..
belum mereka sampai ke tanah air lagi, aku mdapat khabar gembira...
orang kata proses perjalanan urusan itu begitu mudah untukku..
ALHAMDULILLAH..

* xsabar utk berkongsi cerita gembira ini kepada semua..tapi sekarang kena biakan ia tergantung dlu sbb belum rasmi lagi..*

=)


to be continued~



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers