Tuesday, June 21, 2011

:: jenguk site ::

assalamualaikum...

arinie bos suh aku p turun site..
sebelum bg arahan tanyer larat ke tak nk p sana..
aku larat je..semangat lebih..

p jenguk2x spital yg bakal dimasuki bulan 8 nanti..

walaupun pada hakikatnya aku xtaw naseb aku nanti sempat x rasmi spital nie..
tapi bos mcm taw2x saja, bg kesempatan kat aku mjejakkan kaki ke bangunan baru inie..

thank u bos..
=)

aku p ngan opismates yg len..
tp aku je wakil transfusi..
kasi can la kan..

rumput yg kering menandakan betapa panasnyer tempat inie...
huhu~
* kena pakai safety helmet ye sbb kerja2x pembinaan maseh ade lagi...

 bangunan dari sisi..
maap! xde gambar full spital sbb lupe nk amek dari pintu utama..
=p


 masih kosong...
xde pape lagi pun...
wing nie menempatkan semua lab...
kecuali lab aku..
lab aku special..
dapat 1 wing terus..
xkongsi ngan lab laen..
pergh..
boleh berlari2x riang..
sebab staf ade 4 orang aje...
ahaksssss~

*sape2x yg lalu kepala batas, alihkan perhatian anda pada bangunan kalerpol inie..itu adalah IPPT,USM..
=)

INSYALLAH, kami akan berpindah masuk bulan 8 nie..
tapi aku xtawla sempat merase ke x...
sebab profile aku sudah dihantar ke HUSM..
hanya menunggu masa saja utk dpanggil pulang berbakti pada HUSM..
bukan pada IPPT lagi..
tapi xpa, kita satu bumbung... 1 USM...

=)

*kadang2x rase xsabar utk pulang ke pangkuan en asben n femeli..kadang2x rse berat hati meninggalkan kenangan d penang inie.. tapi itu semua 1 pengorbanan utk meneruskan hidup,kan?*

*sebab kat cnie, aku belajar idup berdikari tanpa bantuan en asben + femeli..fuh..sebak tiba2x~

till then~


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers