Wednesday, June 29, 2011

:: slow2x packin' ::

assalamualaikum..

=)


kemarin aku kena amek test..
mane aku taw nak mintak transfer tempat kije pun ade test..
seb baek bukak email pagi2x..klu x, melepas~
dahla mentally xberape stabil lagi penangan dri kursus tue..

reda je la p test itu..
siap2x jawab 100 soklan..
borak2x dengan HR..
 tanyer perkembangan bagai..
ikutnyer xde masalah... tggu masa saja..
then..
arinie, en asben suh slow2x packing..
minggu depan die datang die bley sumbat brg aku mane yg patut utk bwk pulang..
t bila da dapat surat, xdela kelam ribut packing2x brg..
pastu xcukup ruang dlm kete nk sumbat brg..

bila tgk brg2x dlm bilik..nampak sikit..
bila kluarkan mane yg patut..
aishh..mmg kna 2 trip jugaklah nk angkut..

brg2x besar sume aku nk buat lelong sale je nanti..
hahaha..
katil + almari + dapur + rak2x..

baju2x yg xbley nk muat kat badan wajiblah packing awal2x~

=)

 bila kuarkan..
mak aii byk jugak harta aku 2tahun dok penang nie....
so, kena kemaskan before jumaat nie..
aishhh!!!!







p/s : arinie..my nenda + pakcik sekeluarga telah berangkat ke tanah suci utk menunaikan umrah..
muga perjalanan mereka selamat dan diberkati..
amin..

nenda~

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers