Tuesday, August 9, 2011

:: separuh nafas...lega, Alhamdulillah ::

assalamualaikum...
=)

arinie pasti ramai yg senyum gumbira..kan..

sebab mggu depan dapat bonus separuh gaji..
=D
org mesti cbuk nk pikir persiapan utk raye dengan bonus tue..
tapi aku asyik dok pikir nak soping barang little H byk2x..
heeee~
persiapan raye kite menumpang en asben..hahaha...


kegembiraan pasti lagi berlipat kali ganda arinie...
triple happiness 4 me..

semalam aku sgt2x gusar...sedey..xtaw nk buat macam mane...
status pertukaran balek ke kelate sgt la rumit..
bila sudah dapat greenlite dri HUSM..
tiba2x masalah laen pula muncul..
sepatutnya aku akan lapor diri di sana 15hb nanti..
tiba2x aku dapat panggilan temuduga utk pengesahan jawatan 16hb pula..

owh..hati sgt berbelah bagi..
xtaw mane nk curahkan isihati..

mengikut prosedur biase..
klu attend intebiu tue, makanya aku hanya akan dilepaskan pada 1 0ct..
aku sgtla berharap dapat attend intebiu itu sementelah sudah 2tahun bekerja..
sedangkan rakan2x seangkatan yg laen tidak dapat panggilan intebiu tue, tiba2x rezeki aku pula yg dapat..
sedey..fikiran bercelaru...
aku bg kate putus, xpela,klu sudah tiada rezeki,xdptla attend intebiu..terus balek ke kelate begitu saja~
tapi..
doa ku diperkenankan..
ALHAMDULILLAH..
syukur sgt2x..

ptg td..
dapat kol dri HR..
atas budi bicara timbalan pengarah..
aku dibenarkan utk attend intebiu itu..
dan
akan melaporkan diri ke HUSM pada 18hb nanti..

SUBHANALLAH..
xtaw nk cakap ape..

kuasa-NYA sungguh hebat..
aku ingat aku akan kehilangan salah satu peluang itu..
tapi ALLAH bagi aku kedua2xnya..

SYUKUR...
terima kasih YA ALLAH..

separuh nafas..sudah lega..
lagi separuh tggu bila dapat surat rasmi nanti..

just pray the best for me..
my future..

p/s : xsabar utk pulang ke pangkuan en asben + femeli selama-lamanya..

=)
berdoalah..nescaya Allah akan memperkenankan doamu..

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers