Sunday, April 29, 2012

:: bermingguan ::

assalamualaikum..

=)

hari minggu tanpa en asben..
sape kate xbest?

best aje..
=D
kan Hadif?

 haha..
mula-mula nak beli bumbo seat..
pikir punya pikir..
ok..
beli walker 2 in 1 aje..
jimat!
haha..
umi excited lama dah nak beli walker utk hadif sejak hadif dah pandai melangkah, walaupun time tue bru umo 3 bulan..
kihkih..
 muka konpius 
"umi letak aku dalam apo pulak nie?"

sekali letak Hadif..
aisehhh, kaki xsampai la plak..
hukhuk..
sabo jela..
so, sekarang walker jadi rocker..
swing hadif swing..
=D

* walker nie murah la sket pade butik2x, kedai2x baby yg aku terjah..aku beli kat kedai cina kat kb..haha.. rm110 ajo*

 ok..
rambut gugur..

solution?
angkut mak + adek + Hadif pergi buat treatment rambut..
=D

cuma hadif je xbuat treatment..
budak botak buat ape buat treatment
heehe..
enjoy!

naa..
siap2x pergi tesco..

sambil tggu makanan order..
pergi panaskan susu utk Hadif..

dlm bilik baby, boleh borak2x ngan mak2x laen..
mak2x laen mandikan anak, cuma aku je panaskan susu utk Hadif..

setiap kali mak2x orang masuk mesti tanya aku buat ape..
dan mula la excited cite pasal aku fully-breastfeed budak hadif..
=D


setiap kali keluar..
jumpe orang..
mesti tanya anak xmeragam ke?

Alhamdulillah, setakat nie xdela meragam..
sebab aku dah train hadif sejak dlm perut lagi..
hehe..
 umi + dedy kaki merayau..
so hadif pun kena jadi kaki merayau jugak lah..
kan?

 since kaki merayau..
so kenalah beli car bottle warmer..
senang kan?
nanti hadif nak pergi jenjalan ngan tok ayah + nenek pun da senang dah..

ok..
baru nak start bagi nie utk Hadif..
fuh..
Harap die suka..
=)

 
 donashi..



outing : 10am- 6.30pm bersama nenek, che su + Hadif






suatu gambar utk kenangan..
yg something memorable bila Hadif besar nanti..

Hadif bersama moyangnya..

=)

1 comment:

sileke said...

aja, jange bui sapa hadif jinjing mace we audi sapa lo ni duk bbalet lg hahaha

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers