Wednesday, April 25, 2012

:: botol susu ::

assalamualaikum...

=D

ibu2x..eh..bakal2x ibu  mesti excited klu nak beli botol susu kan..

macam aku dulu.. tapi aku dulu xbrape excited sangat..
sebab time beli dulu, aku capai botol susu MAM, en asben letak balik, die pergi capai Tomme Tippe..
T_T

poor me..
hukhukhuk..
dalam hati cakap
" xpe, t Hadif xsuka Tomme Tippee, dedy xleh buat ape2x, umi boleh beli MAM dengan bangganya"
hak..

tapi itu dulu..
ehemmm..

sekarang tak lagi..

hahaha..

Hadif xmau Tomme Tippee mahupun MAM..
nganganga~

Hadif minum guna Tomme Tippee sampai umur dekat 3bulan je..
pastu yillekkkk!!!

stresss aku..


last sekali..
aku pandang kotak medela swing yg k lin beli..
emmm..
packaging medela swing USA ada sekali ngan puting..

lalu aku try guna puting tue..

sekali..
perghhhh!!!

Hadif isap sampai xcukup susu..

rupa2xnya Hadif nak senangkan umi die..
lepas pam, xyah tuang ke dalam botol besaq..
sekali pam terus masukkan puting, dan terus minum..

wahhh..

susu sama..
tapi berbeza botol..

 puting berbeza..
sekali nampak puting medela nie macam puting biasa je..
aku pernah try guna puting biasa2x, konon2x nak treat Hadif..
rupanya budak nie bijak menilai..
haha..

tapiiiiii........
puting nie xde kat sini..
hokhokhok..
macam nie Hadif?

pening..
pusim..
demand punyer budak Hadif!!!
lalu aku text kak lin..

dan hepi..

kak lin boleh supply..
ahaaa..
tu diaaa Hadif, puting pun import dari USA tue..
 boleh beli kat cni (clik)

apa saja utk mu Hadif..

ini stok klu kat tempat kije..

xlebih..xkurang..
ALHAMDULILLAH..

=)

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers