Monday, April 23, 2012

:: tak lari ::

assalamualaikum..

 cak!!

aishh...
aku xlari..
tapi macam sibuk bebeno menguruskan rumahtangga...
cheewahh...
dengan anak + dengan dedy + dll..

nak update blog pun xjadi2x..
sekali pandang laptop..sekali tue terlintas..
ah, kalaulah keyboard tue bley otomatik taip sendiri..
dengar je aku dok cakap, sekali siap 1 post..
=D

tapi masa utk diri utk diri sendiri?
nan hadoo..
hukhuk..
baru tersedar masa utk diri sendiri xde..
mase utk p buat treatment rambut..mase pergi soping sorang2x..mase utk jahet2x..
huhuhu~
thanks u dedy sebab sedarkan i..
hahaha..
mggu depan amek cuti nak spend mase utk diri sendiri lah..
=D
 

 eh, dedy dah nak train Hadif naek motor?

bagus..
aku rase Hadif kena spend mase lebih banyak dengan en asben..
biar aku banyak mase utk diri sendiri..
hehehe~

tapi budak Hadif nie kalau xde aku..
mulalah melalak..
mamamama..
aish..
umi laaaaa!!

=D


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers