Sunday, February 24, 2013

::stress dalam diam ::

assalamualaikum..

aku selalu mengalami masalah stress dalam diam..
konon-konon tak mau orang tahu..
hanya en asben saja yang boleh baca muka aku bila aku stress dalam diam..

balik ke rumah MIL hujung minggu lain,
tengok banyak benda yang perlu di selesaikan..
aku rasa en asben pun tengah stress dalam diam..
ah, lelaki!pandai saja menyembunyikan perasaan ~ *kadang-kadang*

kadang-kadang aku selalu buatkan stress banyak-banyak,
kunun-kununnya nak pergi melencong sekejap masa lagi, dapatlah release stress..
muka happy bila pergi bercuti,
lepas habis bercuti, feel stress datang balik..
maka itu dijadikan pintu untuk pergi berjalan-jalan~
=D

nak pergi bercuti ambil sedikit masa je lagi,
salah satu pilihan terbaik adalah jalan-jalan cari makan~

abc yang terbaikkkkk!!!!!!!!
 banana-choc abc
 
 panas-sejuk-panas-sejuk


 chicken chop with oregano sauce..


makan puas-puas..
balik dengan hati gembira..
=D


@lunch at Ozarah cafe,kota bharu..
silalah cuba, sedap!!!

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers