Monday, November 11, 2013

:: Hadif sudah 2 tahun! ::

assalamualaikum...

Alhamdulillah, hari ni anak teruna aku dah sampai umurnya 2 tahun..
diam tak diam sudah 2 tahun bergelar umi kepada budak juruh ini..

tak buat apa-apa sambutan pun memandangkan aku yang tak berapa sihat..
huhu..
plan yoyo e je umi nak buat kek boboi boy untuk Hadif... *frust!!!!*
apa-apa pun sebab tarikh lahir Hadif sama dengan sultan kelantan, maka hari ni cuti, bolehla dedy bawa dia pergi jenjalan sementara umi kena duduk rumah diam-diam... * frust lagi*


dalam umi tak berapa sihat ini, sempat juga plan nak bagi apa untuk Hadif sebagai kenangan.. at least..
sebab nak keluar rumah dengan keadaan sekarang amat lah tidak praktikal..
huhu..


 jadilah benda ni..
kartun kegemaran budak Hadif..









 bantal minion..

haha
 how excited he is..
"umi, bantal minion...babababa"


 Hadif
11.11.11 - 11.11.13
2 tahun

"Ya Allah, semoga anakku ini membesar menjadi anak yang soleh, taat kepada perintah-Mu.. membesar dengan sihat & cerdas akal fikirannya.. Amin"

 sukanya umi bila Hadif suka..
hehehe~
 pandai berlakon..
=D








lihat?
aku dapat 9 hari lagi mc.. gegege
selalu macam tak percaya dapat mc banyak macam ni..
huhu..

till then!


HAPPY BIRTHDAY,HADIF!!!

UMI & DEDY LOVE YOU!!!

1 comment:

Aty_Fared said...

Alhamdulillah..membesar ngan sihat... selamat hari ulangtahun hadif.. :)

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers