Monday, December 21, 2015

:: seminggu bercuti ::

Assalamualaikum...

seminggu minggu lepas sedap je ambil cuti... prabeh cuti tahunan katakan..
cuti tahun ni banyak pulak, nak kata aku tak pergi melencong, pergi juga..heee
takpelah,seiring minggu lepas banyak pula programnya..






mula-mula. akak aku pergi umrah.. Selamat dah kat sana, InsyAllah hari ini sampai Malaysia balik.. =)




Jiran sebelah merangkap
sepupu merangkap kawan  masa kecik-kecik kayuh pergi sekolah sama-sama gitu, Along naik pelamin.. =D
selamat pengantin baru buat Along & Faiz.. jodoh bertemu di Sarawak gitu walaupun sama-sama asal dari Kelantan.. heee.. kalau jodoh tak ke mana orang kata..

we olls sepupu-sepapat dah besar beranak pinak dah masing-masing, susah bebeno nak duduk sama-sama gosip gelak ketawa ambil gambar selfie qu puteh-qu puteh-barulah putih...hee





 syok bergambar dengan kereta orang, haha.. nak beli tak la.. =p

hazim ni memang peminat fanatik aku la.. tak boleh langsung berenggang.. asal nampak umi dia, dia punya obsesi lebih pada peminat jumpa justin bieber..kahkah..


Lepas tu, ada dinner department aku..


Makan kerepok je u olls dinner kat 5 stars hotel.. hahaha
cer teka tu sapa? tu Head Department aku, Prof.Madya tu..haha
sakan benar buat persembahan..
siap nyanyi 2 buah lagu lagi.. =P


Family potret.. susah sebenarnya nak bergambar bersama dengan budak 2 orang ni, ada je benda nak main lagi-lagi ramai pula geng yang datang.. mulalah umidedy kat mana, HadifHazim kat mana..=p


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers