Wednesday, December 30, 2015

:: thanks zalora.. muah!muah!! ::

Assalamualaikum...


aku peram entry ni dah sebulan..
2 bulan  sebelum tu zalora team tak pernah jemu hantar email,melayan kerenah aku..haha
so, at the end, aku terima 'lamaran' zalora untuk buat entry promotion..
nasiblah, aku ni dah bukan part time blogger, suku time dah jadinya..sibuk memanjang..hikss..


setelah berperang dengan masa dan tenaga..
at the end dapatlah reward dari Zalora..

Alhamdulillah..

thank you..thank you..

dapat voucher RM100 je pun..
hahaha~
kemain heboh dalam group..

RM100 rezeki jugak kan..
marilah manfaatkan RM100 shopping dengan Zalora..
voucher ni expired 31.12.2015, nak tak nak kena la shopping cuci mata..
susah sebenarnya bila diberi peluang begini, aku ambil masa 2 minggu pula dok scroll katalog, nak pilih apa..
sebab aku buat underground, selalunya kalau nak shopping online, aku minta pendapat en asben...bayangkan kalau aku sorang pun ambil masa 2 minggu,kalau dengan en asben aku rasa sebulan baru siap pilih barang..haha

punyalah banyak barang yang menarik kat Zalora..rambang mata i..hehe



dengan RM100, dapatlah 2 item.. free postage
i is suka!!!



1. pilih kasut.. sekali sampai  tak padan, kena return balik..tapi takpe, free returnable..tunggu 5 hari datang balik size yang baru.. ;D

Pakai kasut lacey-lacey dalam lab...haha


2. baki beli kasut boleh pilih cekak rambut liplap-liplap..heee


korang kalau dapat invitation dari Zalora, sila cepat-cepat grab!!!
tak menyesal..dapat rezeki lagi..

thanks zalora.. muah!muah!!






No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers