Monday, October 22, 2012

:: bila dia sudah pandai... vol II ::

assalamualaikum..

bersenang-lenang di hujung minggu, bila en asben turun ke kl bagi support untuk the red warriors-sampai- bibir- berdarah- sebab-kena-siku-kat-orang-sebelah..

aish, tengok bola tak hengat doniaa!!
dan untuk pertama kalinya, aku tengok bola sorang-sorang depan tv sampai abes..
naseb baek tak tercabut jantung tengok bola, patutlah ada orang meninggal sebab tengok bola..
giler nervous..
=D
apa-apa pun, naseb baik kelate menang..
gomo..kelate..gomo..

berbalik kepada aktiviti hujung minggu dengan Hadif..
sebab minggu nie tak berhempas-pulas dengan kek..
maka, bolehlah fokus kepada buat headband baby..

 nak pujuk budak ni jadi model sekarang susah giler..
penat bagi modal suruh duduk diam..

 tengok?
bila dia sudah pandai..  tak mau jadi model umi..
T_T
 
 baby headband untuk tisyrin..

 untuk kali pertama buat gabungan roses,
not bad ha?

 2nd baby headband for tisyrin

 both..

at lastttttt!!!!!
berjaya jugak..

=D

1 comment:

ira_bluebee said...

kesian si model jadi mangsa!!hahahhahha

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers