Thursday, October 18, 2012

:: terusik.. ::

assalamualaikum..


kalau aku bawak Hadif jalan-jalan, sorang-sorang ke, kena tinggal jauh pada en asben ke..
mesti orang kata aku bawak adik aku..

aku tak nampak macam mak budak ke??


T_T


 "la, anak ke? "

 rilek-rilek hadif, umi ada..~


 "halus molek mak dia" = " kecik molep tubuh mak dia"

aisy!! memang lah nampak kecik sebab tinggi aku 163cm, berat 48kg..

terrr... halus, halus jugak.. tapi dah ada anak pun..

 biasalah, anak 1, kalau anak 5, tak tau lah rupa macam mana~

ha.ha.ha


3 comments:

aTy _faRed~ said...

muker awak nampak muda..:) harus berbangga..:)

che'pi said...

ho ho ho ho

:: aJa :: said...

da kawen muda..hehe

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers