Tuesday, October 23, 2012

:: membersih rumah ::

assalamualaikum..

weekend yang lalu sempat pergi gotong-royong membersih rumah..
walaupun pada hakikatnya, aku hanya melihat mak & ayah saja membersih kawasan..
=D
 biasalah jaga Hadif..
hikss...


 ini bukan rumah aku..
mahupun rumah mak ayah aku..
tapi ini rumah akak aku..
yang ketiga..
gulp!

rumah ni hampir 10 minit dari rumah ayah aku,
so. kira macam senang la nak datang, bersih-bersih..
yela, tuan rumah dok jauh kan..
 
 rumah luas..
laman luas..
aku pulak yang terlebih excited tengok rumah nie..
ha.ha.ha

rumah teres abang aku beli kat puncak alam lagi mahal berganda-ganda dari rumah nie..
biasalah kan, hartanah bandar lain dari hartanah kat kampung nie..
=)

tak rugi nak beli rumah nie,
so,
nak korek pitis nak cari rumah satu lagi lah..
=D

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers