Tuesday, March 19, 2013

:: angka 60 tahun ::

assalamualaikum..

kita lupakan seketika pasal jepun,
kita balik ke malaya sekejap..

bukan nak sambut hari kemerdekaan ke apa..
malaya tak sampai pun 60 tahun merdeka..
=D

hari ini hari lahir ayah..
yup, yang ke 60 tahun..
cepat je masa berlalu, aku pandang ayah,
riak jelas tidak kelihatan seperti 60 tahun..
;)

Alhamdulillah,
masih sihat tubuh badan..
masih bebas daripada penyakit kronik..
itu sebenarnya yang perlu dijaga bila usia sebegini menjengah..
aku pun selalu tengok routine check-up ayah..
so far so good..

ayah sekarang sibuk dengan parti..
sibuk dengan pos, sibuk dengan bendera..
tapi bila ditanya bila pilihan raya, susah untuk dijangkakan..
=D

juga sibuk dengan ternakan..
anak lembu yang baru lahir masa aku pergi jepun hari itu tak sempat mendapat kasih sayang daripada ayah..
ah, ayah begitu terkilan sekali, sudah lama menunggu kelahiran anak lembu dikalangan lembu-lembunya..
tapi, tak pe, ayah sudah beli anak lembu baru, harga rm3k,
aku pandang anak lembu itu.. kenapa anak lembu kecik cinonet itu berharga sebegitu??????
perghh....hebat sekali pasaran lembu sekarang!
haha~

ayah sekarang pun hepi bila masuk usia emas ni..
sebab dia kata semuanya ada diskaun..
beli tiket bas ada diskaun, buat pasport pun dapat diskaun..
ahaaa..
macam-macam..

ini hadiah pra sebelum bagi hadiah sebenar..
ada jugak macam tu..
ahaha~

crocs ori dari jepun..
tahukah anda, crocs ori di jepun dijual dengan harga yang sangat2x murah berganda-ganda dari malaysia?
percayalah!
=D
*sempat aku sambar 2-3pasang*

aku tunggu bonus nak beli hadiah betul-betul untuk ayah..
aha, tengah-tengah tahun dapat bonus.. tapi tak tau bila nak masuk akaun..
hahaha~

sabo jela~

ayah, selamat hari lahir..
semoga dikurniakan kudrat yang cemerlang untuk berbakti kepada keluarga,agama & parti..
=D


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers