Sunday, October 20, 2013

:: dalam kenangan ::

assalamualaikum..

semenjak 2 menjak ni, family belah mak ramai yang pergi menyambut panggilan Ilahi..
2 orang sepupu, atuk sedara dan jumaat lepas dikejutkan dengan kematian adik bongsu mak..

Al- Fatihah untuk semua..

apabila mati seseorang anak adam itu .. maka akan terhenti segala amalanya kecuali 3 perkara iaitu sedakah jariah, ilmu yang memberi guna, doa anak – anak yang soleh”

last status ayah chik.

berita kematian ayah chik sangat mengejutkan kami sekeluarga..
ayah chik yang nampak sihat & ceria..
perginya selepas solat jumaat, rebah di dalam bilik air..
post-mortem menunjukkan jantung arwah tersumbat..
heart attack is a silent killer..
perginya tanpa peninggalan zuriat..
moga ayah chik ditempatkan dikalangan orang yang beriman..
Amin..

-----------------------------------------------------------------------

semenjak 2 minggu ni, beberapa ekor kucing kat rumah jatuh sakit..
dah bawa pergi jumpa vet pun tak sihat-sihat..

ntah apa penyakit pun tak taw..
takkan toxoplasma gondii pulak kan..
hoiii, belajar parasitology tak abeh..
T_T

kucing paling kecik pun dah mati..
huhuhu~
macam tiba-tiba je semua jatuh sakit..

 dan si putih juga sudah tiada lagi..
hohoiii, sedih betul...

tinggal 3 ekor je lagi, yang seekor tu nampak macam nazak sangat dah..

T_Tk

1 comment:

Aty_Fared said...

innalillah dan alfatihah tuk mereka semua..semoge ditempatkn bersama orang yang dikasihi NYA...

rindu arwah mak *tetibe

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers