Thursday, October 24, 2013

:: indoor games untuk hari keluarga ::

assalamualaikum..

untuk kategori dewasa, aku buat 3 games..

pertama..

 teka silangkata..
haha, ramai yang pening kepala jawab benda ni..

word search..
* sebab kerja dalam bidang kesihatan kan, kena la cari ala-ala penyakit sikit*
=P

sapa nak jawapan, boleh email kat aku..=D

2. teka bahasa isyarat..

encik Azman yang sporting jadi jurulakon..
=D

3. telefon buruk

aku buat ayat " jai jalan-jalan, jai jumpa jali, jai jentik jari jali,jeri jerit "jangan jentik jari jali" "

apa jadi?

hahah~
macam-macam versi yang dapat..

untuk kanak-kanak pula..

untuk pertandingan mewarna, aku cari lukisan dekat sini

macam-macam lukisan ada, bagus untuk kanak-kanak..
mak bapak lepas ni tak payah beli buku mewarna lagi..
=D

jigsaw puzzle pula, beli je kat kedai 2ringgit, berlambak-lambak..

to be continued~


1 comment:

Bidadari gojess said...

Great idea.. telwfon buruk.. hurmm.. ada family day bln feb nti.tq yer

www.bidadarigojes.blogspot.com

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers