Tuesday, October 22, 2013

:: hari keluarga jabatan patologi ::

assalamualaikum..

alhamdulillah, family day jabatan aku berjaya dilaksanakan dengan jayanya pada 11-12 oct lepas..
segala persediaan, mesyuarat berulang-kali, pencarian barang, sesi kerah keringat semua berjaya dilaksanakan dengan penuh kerjasama..

ni 1st time aku terlibat dalam projek mega macam ni..
dah la selaku AJK permainan, haha..penat aku perah otak nak bentang usul permainan untuk dimainkan..
dan orang juga penat nak main game yang aku sediakan..
tak kisah la,janji semua hepi..
=D

sesi bungkus hadiah berminggu-minggu baru siap..
sesi mesyuarat bentang usul..
cadangan ditolak mentah-mentah pun ada..


tempat di Tanjung Demong Beach Resort..
1/2 jam dari rumah..
=)

sesi sampai lepas check-in mulakan dengan indoor game..

aku bahagikan dengan game untuk orang dewasa...
dan untuk kanak-kanak..

 game orang dewasa ada 3 game

 kanak-kanak 2 game
mewarna & jigsaw puzzle..



 penat diorang memerah otak untuk jawab teka-silangkata & word search..

budak Hadif yang terpaksa berdikari..
hehe


to be continued~

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers