Wednesday, June 4, 2014

:: melepaks ::

assalamualaikum..

sementara aku bercuti hebat kat rumah ni..haks.. aku wassap kawan-kawan baik ajak melepak..lepak kat rumah je..haha..
boring semacam je, umi tengok muka hadif-hadif tengok muka umi.. 
sementelah semua kawan ade kat kampung, jom lah kita makan-makan-sambil-gosip-gosip..

hee~

bila semua dah ada, mula la tanya kenapa rumah ni sunyi, mana yang lain..
yuhu.. mak-ayah-adik aku pergi melencong obersi ikut abang aku..aku je tak ikut..*nangis sendu*
semua buat muka peliks kenapa aku tak ikut..
pelik sangat ke?
ha.ha.ha
tahun ni kita slowdown sikit pasal jalan-jalan.. banyak benda lain nak settle down yang memerlukan ongkos yang bukan sedikit ye.. teehee~

tapi hikmahnya.. Hadif tak pakai pampers & minum susu lagi.. 
*big claps*

 poyo je kawan-kawan umi.. mintak buat macam-macam.. kek la, tako la..
last sekali aku sediakan bahan , masak sendirilah korang..
=D



Alhamdulillah.. makan kenyang..sibuk borak-borak dengan meriah sekali..
hiks..

ni lah kawan baik, dari sekolah rendah-sekolah menengah-sampai masuk u-sampai dah kerja..
tang kahwin je belum sampai seru lagi..

tak boleh lah bila ingat mak anah dengan mak eyie bila jumpa, pasti dialog diaorang akan keluar macam ni :

mak anah : anak mu bilo nak kahwin? anak cikgu zin, anak dah besar pun..
mak eyie : oyap anak aku, anak mu bilo nak kawen?

hahaha~



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers