Wednesday, December 12, 2012

:: 12.12.12 ::

assalamualaikum..

=D

tarikh yang best ini korang buat apa?

aku hari ni, maraton ke hulu ke hilir sejak pagi tadi lagi..
ntah berapa ribu kalori aku habiskan..
perghhh..penat
laki aku kat tingkat 8 nun bangunan spital kat depan sana tue,
aku pula kije kat nun makmal hujung kat belakang spital..
T_T
penat~
tapi takpelah, demi insan tersayang..
=D

saat aku tulis ni, laki aku masih dalam OT..
ha.ha.ha


harap semua ok lah..
=D

 yuk g OT!!

 hilangkan gubra..
=D

comey je pakai baju pink masuk OT..
haha~

malam ni nak jaga dedy dengan Hadiflah ..
hehe~

Tuesday, December 11, 2012

:: serah diri ::

assalamualaikum..

hari ni ada orang kena serah diri..

 sila lapor diri ke wad staff pada pukul 9 pagi..

tapi, pergi lapor diri pukul 11.30am..

=D



siapa?


















aku kah?











eh, aku sihat walafiat..
=)












Hadif kah?

eh, Hadif tengah ligat praktis jalan mane boleh masuk wad....
=D




















 budak ni kena serah diri ke wad..
=D




 sudoku.. sudoku..


orang sihat makan macam nie lah..
ha..ha..ha



INSYALLAH, esok 12.12.12
* tarikh cantik mesti ada kaitan dengan kami, kan? kebetulan betul, macam tahu-tahu je aku susah nak ingat nombor2x bagai..hahaha*
=D

en asben will go through a  minor surgery..
harap semua berjalan lancar..
amin..

=D

Sunday, December 9, 2012

:: aku & sudoku ::

assalamualaikum..


aku sejak kecik sampai ke saat ni memang alergik dengan nombor..
nak kata nombor tu musuh aku tak jugak..
tengok nombor terus pening kepala..
heii.. tapi addmath aku tak pernah fail masa spm dulu..
ha.ha.ha
kira okla,spm pun dapat B, macam heaven giler masa tu..
=D

kadang-kadang, aku terus stress bila orang tempah cupcakes beratus-ratus..
stress mengira..
ha.ha.ha
naseb baek kapel aku : en asben kaki nombor..
aku ngan dia adalah kontra kalau bab tu..
syukur!

en asben ada buku sudoku..
dah beberapa kali dia cabar aku buat sudoku..

akhirnya, aku sahut cabaran..
terrr....

 akhirnya..
dekat setengah jam aku buat benda ni, berjaya..
dengan penuh contengan..
ha.ha.
bangga terasa..
=D
 


 en asben..
5-10minit dah siap buat..
clean & clear..
T_T

lepas kena puji + dikritik, en asben suruh buat lagi..
aku kata, itulah benda paling terakhir aku buat kalau aku boring teramat..
hahaha..



 en asben cakap, next pregnancy kena buat sudoku banyak-banyak..
nanti baby kuar bijak kira-kira sejak azali lagi..

aku jawab aku rela buat word puzzle lagi pada sudoku..
=D




::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers