Saturday, July 31, 2010

:: diam x diam ::

diam x diam..
tggl 4bulan je lagi nk kawen..

hohoho...
diam xdiam...
byk jugak duet da spend...
*tp xtrase pom..blame me...
en apiz ckp semlm,bru sedar..

2 pom bla ckp psl emas..

emmm...
bla en apiz mula bercerita..
*die mmg suke bcerita..aku la tukang dgr cerita die..
;p
emmm...
mahar kawen nanti aku dah yo yo dah cakap en apiz nk dinar mas..
*demand sih..nk buat mcm mne kan,aku pk mase pjg+nk menyusahkan en apiz jugak...
:)

dan bermula la en apiz mbebel...pot pet pot pet...
hehehe...kesian die..
die da siap calculate kat aku... termasuk ngan dinar mas kawen+all bling2x's stuff total da rm10k..
hehehe...
ni xtermasuk brg2x hantaran lagi..
(rilek yang,cuba awk tgk checklist awk kat tepi 2,yg mhl2x da semua bli dah..:) kang da xtrase lagi 4 bulan 2 go..)
knape x bagi cek @ duet tunai je?????
*kelantan : duet mas kawen+hantaran = all in 1
pastu mula la btelagah...sket2x je..;p
last skali,die pom ckp..
xpe2x bgs utk pelaburan mase panjang..
so setuju..
*yesss!!!!bagus gak idea mak + ayah..;)

so setel la kan..
 aku hanya pikir utk pelaburan mase panjang..
clik cnie yer..
tp it is up 2 u la kan..
klu nk merase pegang duet byk..
pilih la wang tunai kan..

*hiasan semata-mata

klu takut pegang duet byk beriban2x..
pilih je la cek..
pastu isi je brape korang nak..hahahaha
*jahat

huhuhu...
a lot 2 do with kawen stuff rite..
kad kawen mggu dpn da siap..
ha ha ha..
cepat gler..
so terpakse peram dlu kad 2..
*buat tyme promosi,terpakse buat kerna dpt byk faedah free..

hehehe...


No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers