Monday, July 26, 2010

:: weekend@hometown ::

cuti weekend mmg xcukup nk cover sume hal kan?
huhuhu..
sabtu nyer,
p hunting bli cincin buat c anak teruna..
biase la,dgn adenyer "orang kuat"---> kak wani,sume masalah d tanggung beres..
lame gler diorang memilih.. last skali,en apiz pilih cincin suasa putih berdiamondkan merah,abe oh pula bdiamond biru..
potongan harga yg tggi(tokey mas kwn k wani)---> dpt 2 cincin dgn 1k je.. ;)
terima kaseh yer!!!
*malangnyer ai punyer cincin xbeli lg,sbb xberkenan..huhuhu
sampai ke mlm p survey pakej pelamin..

singgah d cni dlu..
agak best,sangat cantik die punyer design pelamin..
diorg tgh buat promosi sampai 31ogos nie..
pakej rm1500 lengkap ngn pelamin 3panel,3pasang persalinan,make up,bilik tdo..
sgt2x murah ok, klu korang tgk dirg pnyer pelamin--->sgt gorgeous!!
tp apakan daya..
pilihan baju xbyk..
*bju sanding aku lagi gorgeous rasenyer..;p
n my bro xbuat muka-mau-aku-tempah-kat-sini..
so,kami blah je dri kedai 2..
singgah ke umah peir,rilek2x sebelum p temujanji ngn
haaa...
ni mmg turun temurun-kami-punyer-kerabat-pilih-ini punyer bridal..
kedai die mmg sedinding-sepagar ngan umah mayat HRPZ II taw..
hehehe..
masuk je kat cni,sume da terpesona..
aishhh...
ku jah ni mmg sporting taw..
ckp je u nk ape,ai buatkan..
ckp je u nk brape helai baju persalinan,amek la..
hahaha..
aku ape lg oit..
usha punyer usha..
die siap bg free lagik utk meja beradap..
tenkiu!!!
siap tawar nk buat hantaran,set par dll..
bwh 2k ok!!
so,
aku dah booked kat cni..
pelamin 3panel + bilik tdur+bju(suke ati nk brape pasang)+make up dll..
memandangkan ku jah nk p bandung mggu depan,so abe oh demand nk bju kaler coklat..
aku?
aku kasik aku pnyer kaen,suh tailor ku jah jahitkan..
*die ckp kaen aku sgt vogue..;p
so
tema pelamin : putih
aku : itam-kelabu-pink-hijau dan sebagainyer..;p
abe oh : coklat gelap..
settle all pelamin stuff!!!
*tggu mase je nk p fitting bju..:)
sekadar hiasan..
*mane satu kah pilihan saye??

ahadnyer...
p kb lagi..
misi mburu manik2x utk my nikah dress..
3 kedai aku masuk cri manik..
ketiga2x jurujual kedai 2 pandang aku dr ujung rambut ke ujung kaki beberapa kali..
sambil bertanyer : awk ke nk kawen???saye ingatkan awk bdk form5 lagik..
aiseymen..
malas nk kate ape.. ;p
manik(done) : rm 76
tp aku xangkut blk penang bju 2 sbb kena outer bg kecikkan lagi...
lps 2,abe oh turunkan aku kat husm..
nk p jumpe en apiz..
25hb : our 2nd aniversary..
en apiz suh aku derma darah sementara die abeh kije..
aku ckp xlayak : berat xcukup..
die kate p je la..
adeh..
last sekali kena reject..
kan dah kate..
berat xcukup,xbley nk derma..;p
so,
terpakse la aku merayau2x lbey sejam kat husm 2 sementara tggu en apiz..
*tyme ni xde plak sedara mara masuk wad..
huhuhu..
bla en apiz da siap..
kami pom p kbmall..
en apiz ajk aku p kdi jam..
ps2 suh pilih sndr jam mane yg hendak..
hampeh tul en apiz nie..
xsuprise lasong...
nah,adiah utk en apiz..
??
;p
adiah utk saye..
makan2x kat piza jew..
sengall..
 makan je la..
kejap je pom ber celebrat ing..
sbb bkejar balek..
kang kena tggl dek bus..
heeee..

ape2x pom..
weekend yg best!!!
time kaseh kat wawan 2lg anta..
time kaseh kat k dayah n k teha sbb 2lg ambik..
time kaseh kat mak ayah susah je..
time kaseh kat en apiz jugak..
SAYANG SUMEEEEE!!!

p/s : kepada en apiz..walaupom kite dah nk kawen..saye hrp awk ingat je tarikh 25 julai inie utk tahun2x mdatang..

:)






No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers