Tuesday, July 20, 2010

:: salahkah ? ::

cuba korang angkat tangan...
pastu tepukkkk!!!
then tgk, ibu jari mane yg dok atas..
kanan ke kiri?

knape???


cuba la dlu..then bgtaw aku..
*sbb aku tepuk len pd yg len-jwpnnyer pom len pd org..huahauhauahau.....

maka...
terpikirlah satu persoalan..
aku nie mmg len dri org len ke?sangat2x..??
emmm..
aku suke pink..tp bukan gler2x pink..
aku rse xla teruk sgt kot..aku suka pink yg campur ngn kaler len..
bengom sgtla klu aku suke pink sume,aku pom bley naek juling..
bilik saye kat kg pom kaler pink..
bilik cni pom ade unsur kaler pink..
my wed nanti pom ade unsur pink..
emm..
dari dlu aku rse aku len dri yg len..klu org len kate itu xcantek,aku kate cantek..klu aku kate cantek,org kate xcantek..klu aku xpuas ati ngn sesuatu bnda,org dh kate 2 dah cantek..
aishhh...mmg pusim rse idop nie..
bla da rse usia makin meningkat,diri makin matang..
aku rse buat ape dk pikir sgt psl bnda tu..
yg penting aku selesa n hepi..kan?kan?kan?

*kenapa aku persoalkan semua nie???
ni la jawapannyer..
huhuhu..
*my wed invitation design..
my wed kad kaler pink..
ade member aku kate xcantekkkk..
huh!!!
suke ati aku la..
jnji aku suke...
kang aku xbg kad nie kat korang bru taw...;p
*sile puji balek kad aku...ha ha ha
nie pom satu..
bju nikah saye kaler nie...
dlu tyme nk bli kat bandung,kakanda2x sye byk meng'phycho' saye tyme nk bli kaen kaler nie..
huhuhu..
saye telan je..pastu saye beli..;p
lalalala~~
*saye mmg keras kepala..
nampak cantek je kan?kan?
*saye terasa nk DIY veil mcm die nie la..simple but cantek!!
hehehe..
ideaaa!!!!
nampak mcm senang je buat bnda nie..;p
td,aku p makan,pastu usha kedai bunga sebelah die..
nampak kolaborasi kaler pink+biru..
aku rse cantek je..
hantaran?
purple-pink or blue-pink???
emmmmm..
(^___^)

2 je persolan saye..
*t send la jwpn kat saye..

crafting?
jom..

tempahan utk mai..
tempahan utk ilaa..

;p

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers