Saturday, July 3, 2010

:: sendiri ::

arinie aku sendirian..
memerap dlm bilik..
mengadap tenet hampir 10jam tanpa henti..
motifff?
xde motif..
;p
*xde mud nk crafting2x..

arinie gak,adek aku yg nun jauh d bumi anbia tepom aku..
sempat gak bgayut lame2x..(byk plak kredit adek aku<---nk lepas rindu kat aku kot..lalalala~~)
katenyer nk p melencong esk..aishhh,sukenyer klu aku dok kat sna,ley merayau2x naek unta..;p
*upe2xnyer adek aku jd silent reader blog aku...cesss!!!sile jd follower aku ye!!!
*sori kat estro sbb xdpt trime die pnyer kol sbb btindih ngn adek aku..sowiiiii

lepas bgayut ngan izmie,aku tepom kat mak plak..
arinie dlm sejarah,aku gayut ngn mak hampir setengah jam..
whooooaaaa,sgt hebat!! ;p
(sbb slalu kol mak xpernah smpai 10minit pastu abeh modal..kuikui)
byk borak2x,n mak suh aku blk b4 puase nie..nk p survey pelamin+katering+dll..

INSYALLAH,aku pulang..

maghrib td menerima kunjungan dri estro..
makan2x,n aku pom jd cikgu xbertauliah ajar die buat incik angsa+crafting2x..
sonok gak ade ank murid nie,bley gak ak borak2x,xla sunyi idop dlm bilik nie..
hehehe..
3jam bertapa,akhirnyer dptla hasil..
senang ajar cik estro nie..
hasilnyer..
bagus2x.. ;)
sangkut kat tepom..

trime kaseh...
sape2x nk blaja bleh la..
nk tempah lagi d alu2xkan..
;)

*last choice aku klu kat kedai d pc xmemenuhi kehendak..
harga reasonable..
:)

tu je..
selamat malam..
:)
muga hari esk btambah ok..

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers