Tuesday, July 13, 2010

:: kije o0o0o0 kije ::

arinie,
tmpt kije kna audit..
yup..
aku sgt nebes,padahal die tnyer aku sket je pade senior2x yg len..;p
tp nebes gak,sbb aku nie xpndai nk mjawab..poor me!!!

smpi ke petang,merungkai segala masalah..
lastly,20min terakhir sambil2x tutup mesin,sempat borak2x ringan ngn senior2x ku..
pasal LELAKI..
yup..
bla wanita bekerjaya,kami mengharapkan memiliki lelaki yg sgt memahami..
*gilakkkk,tiba2x aku msk bab2x-bersedia-nak-jadi-bini-orang..
emm..btul la kan..balek umah..
c isteri memasak,suami tulun lipat baju kew,sapu lantai ke..ape2x jela asalkan meringankan beban c isteri..
emm,bagusla 2 klu begitu...
atur strategi--->jgn train laki anda manje2x,bia die pom bdikari mcm kite.. ???
*aku mula terpikir---->aiseymen,en apiz adelah ank bongsu@anak ma,bleykah aku buat mcm 2,sedangkan nanti aku pom kna tggl sebumbung ngn ibu mertua!!owhh,so scary!!!kang ibu mertua ku kate aku raging ank die..;p
bila aku utarakan kpd en apiz,die ckp sye mmg d latih utk bdikari sejak kecik lagik buat kije umah,tp klu bab masak2x,sye serahkan kat awk,ape kejadahnyer sye nk masak klu awk hnyer balek sekali sebulan je umah ni ha..ha ha ha,mmg btui pom..(aku mmg xmau balek kelate dlm setaun 2 nie,nk berbakti kpd IPPT tercintan aku<---alasan yg munasabah)
tp seperti kate en apiz--->trime la saye seadanyer.. :)

otak full,
balek umah release tension..
jom crafting!!!
nak buat corak ape lagi oittt!!!

                                        
siap pom satu..
esk jahit lagik..
siapkan tempahan cik dadu..
:)

*inie ptg,en apiz request nk tukar 1hantaran kpd PSP..sebagai ganti,die nk bg aku hp utk hantaran aku yg xcukup2x itu... so aku SETUJU je..bley la nk survey2x hp ape nk demand..wakakaka..
blackberry?huduh-->gemukkk!!!
iphone?dun like
xPeria?like2x
Aino?d pertimbangkan.
Yari?emmm...
-- pepe jela janji sony ericsson bcoz  sony is a part of my life--
;p





No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers