Thursday, March 17, 2011

:: ada apa yang x kena? ::

assalamualaikum..

* berikut adalah perbualan antara en asben dgn wife die *

en asben : yang, jom g phuket!

wife : phuket???

en asben : iyelah, phuket!

wife : biler?

en asben : awal bulan 11, t8 murah nie..

wife : emm..bkpo phuket?

en asben : lorrr, kate stp 2x setaun  kite nk p round2x.. suku taun ptama dah nk p ujung bulan nie..suku taun kedua xdecide lagik nk p mane..

wife : ala, bru hengat nk p pulau dlm mesia je..

en asben :(dengan suara musykil) eh, bia betul???

wife : a'ah..jalan2x dlm mesia udah la..

en asben : betul nie???betul nie???*musykil2x*

wife : iye la kot..

en asben : ok..xjadi la nie..

wife : ok..

n sambung topik laen.bla..bla.. n bla....


pastu nk masuk tdo..dok pikir2x..
mcm mne aku leh jawab mcm tue kat en asben..
ada apa yang xkena dengan kepala otak aku nie?
padahal klu bab melencong nie, belum en asben decide, aku tulung decide utk die..
arghhhhhhhhhhhhhhh!!!
klu la mase d putarkan kembali!!

en asben!!!
any chances?
T_T

3 comments:

missarasoulmate said...

bestnyer tgk org dakawen ni..nak kawen gak..ehehe

Jan@Afzan said...

huhuhu...lawaks lah aja ni

takpe..nanti gi tanya balik en.husben tuh, "bang, tak jadi lah gi pulau, gi phuket nak?"...hehehehe

Jan selalu buat mcm tuh kat husben..kata takmau pegi, tetibe berubah pikiran...kikiki...

tapi, gi mana2 pun asal bersama & bercuti, saya pun dah cukup bersyukur..sebb bukan senang nak bercuti dengan keje yang melambak..

happy holiday aja

:: aJa :: said...

@ara : mcm xlama lagi dh cik ara nk kawen..hehehe..xsabo nk p sg besar..=p

@jan : otak xbetul, jd mcm tue la..huhuhu..nk buat macam mano eh..T_T btw, hepi holidays..ai holiday mggu depan..wakaka..xsabooo rsenyerr..=O

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers