Wednesday, April 20, 2011

:: pilihan dan keputusan yang bakal tercipta ::

assalamualaikum..

sebenarnya nk story pasal little H, tapi memandangkan kabel eletrik kat kawasan umah kena curik buat kali k dua dlm tempoh 2 mggu, sgtla menyakitkan ati..no streamyx access!!! T_T guna la berukband d umah ibu mertuaku saja~ oh , sedey plak terasa..

TETAPI

d sebalik semua itu..

aku telah menerima beberapa perkhabaran yang menggalakkan..
macam buat promosi jualan langsung pula..
heeeeeeee~

atas sebab kesihatan dan keselamatan diri sendiri & little H, serta kebahagiaan kedua-dua belah pihak keluarga serta en asben sendiri..

dengan sedalam-dalam pemikiran dan logik akal ku, aku khabarkan kesediaan aku untuk kembali ke pangkuan keluarga untuk selama-lamanya..
acecece~

sape yg x hepi..
op kos la en asben la kan?
mak ayah xusah la cakap..
ibu mertua apatah lagi..
*hiperbola je sume tue* =p

dan en asben telah mbuat pengumuman untuk membuat pertukaran suka sama suka antara aku(wakil d penang) dan 1 kekosongan d HUSM..

dan maklum balas nya :

SITUASI I
Saya jtmp di ppsg, mmg berhasrat sgt untuk b'pindah ke iipt bertam, kerana suami saya berada di utara perak. harap boleh b'tkr suka sama suka dengan isteri encik.
(Makmal Sains Kraniofasial)

SITUASI II

Saya mmg berhasrat bertukar ke penang sebab saya orang penang. tapi saya xtahu prosedur pertukaran..
klu ade 1 lagi kekosongan, boleh saya bwk isteri saya balik sekali.
(Makmal Nuklear)

SITUASI III

saya rasa isteri saya berminat.. bley kol die d Makmal Endokrine
* nie salah satu peg d makmal en asben..kire paling senior la kan staf tue..

SITUASI IV
  
saya mmg berhasrat nak pindah, tp dlm masa 2 tahun lagi..
Makmal kat rawatan keluarga..name ape makmal tue ke??/
*yg nie op kos la awal2x lagi aku reject!!!

SITUASI V

 die mesej en asben, sbb die member kami dlu..

die :apiz, aja nk pindah ek? dah ade orang belum, klu x,bley tukar ngan saya?
en asben : kenapa nak tukar?
die : saja..tukar angin..
en asben : ??????


 so, kawan-kawan..........
manakah satu pilihan  kalbuku?
apakah keputusan yang bakal tercipta?
siapakah yg bertuah itu??
nantikan!!

ke ade cadangan/ undian daripada anda???? 

1 lawan 6..
*rase diri begitu berharga..ahakssss

=p





4 comments:

sarah abdullah said...

tak kesah la puan aja p mane2..janji sentiase disisi ence asben..ehehe

JuAn NaSir said...

nak cop yang lagi 2 tahun tu boleh tak? hekhek

che'pi said...

hahahah... tang penutup yg takleh tahan... 'rasa diri ini berharga'
memang la dik... bukan berharga.. lebih dari berharga eh...

em... elok la tu...
baliklah ke pangkal jalan.. hehhe...

:: aJa :: said...

ara : hehe..penim mbuat keputusan..=p

juan : nak ke? kang menyesal..hahaha..

epi : ish..segan la plop...hikhik

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers