Wednesday, April 27, 2011

:: minggu ke seploh ::

assalamualaikum..

arinie genap 10 mggu little H..
arinie gak p buat monthly medical check-up..
p sorang-sorang..
biaselah, idop d perantaun, kna berdikari..
ahaksss..

check segala mak nenek..
Hb - ok!
BP - ok!
berat badan - tambah 1kg = 47.5kg..bagus! =)
bila nurse nak check perut..
nurse cakap betul ke 10mggu nie? elok je slim pinggang nie..
mane saya taw akak, saya makan punyer la banyak..xcaya tanya en asben + kawan2x saye..=p
pastu akak nurse suh angkat tangan..straight.... aikkkk? awat terketaq2x nie?
mane saye taw..saya nebes kot!=p
thermos both hand!!!
emm..xpe2x.. kite buat thyroid test..
ceittt, xpasal2x kna amek blood lagik..
hampessss..

arinie doc xscan little H sebab die cakap bru scan mggu lepas kat HUSM kan..
so, xyahla..
huuuu~ aku bru excited nk tgk little H lagik..
xpe lah..kite jumpe bulan depan!
doc tnyer, best x kije kat hospital universiti?
mesti la best doc drp hospital KKM yg sibuk nk mampus tue...=p

kawan-kawan sekalian..
disebalik segala kekusutan yg berlaku..
pasti ade bnda yg excited utk mceriakan hari aku..

n tadi..
xpasal2x 1 geng lab p sopim tudung d pearl haya..

 sapa kata dak laki xsuka sopim tudung...
opssssss!

=p

bukti kukuh diorang sopim tudung mahal..

aku xbeli pun..
en asben xsuka aku pakai tudung macam nie..
die cakap muke aku macam bibik kak tie..
ceit..
tp ade hikmahla jugak xbagi pakai..
mau xnya..
1 tudung rm 95..
T_T
aku bley beli tudung bawal 4 helai dah klu macam tue..
tp dah lame xsopim tudung pun..
baju apotah lagi..
en asben : sila belanja!!

ahaksssss~





No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers