Wednesday, May 25, 2011

:: mereka ke tanah suci ::

assalamualaikum..

=)

Alhamdulillah..
mak+ayah+adek sudah selamat berangkat ke tanah suci kelmarin dulu..

*flashback*

ayah + mak...
musim haji 1999..

mase tue bila mak+ayah cakap nk p haji..
punyer la nanges xtentu pasal..
tyme tue aku baru darjah 5..
mak+ayah tinggalkan kami 6 adek beradek..
mase tue akak sulong aku bru abeh matrik..adek yg bongsu bru umo 3tahun..
mau x haru nya idop kami adek beradek..
tapi aku salute jugak ah dkt akak aku sbb jaga kami kat umah..
kami xp duduk menumpang umah sedara pun..
bila pikir balek..
mmg tough la kami adek beradek..
heeee~

kini 12 tahun berlalu...
mak + ayah mahu pergi ke tanah suci lagi..
tapi kali nie membawa suatu nazar yg perlu ditunaikan..
bawak c budak kecik 3tahun itu pergi sekali..
tapi budak kecik sekarang sudah berusia 16tahun..
cepat sungguh mase berlalu..
menunaikan nazar kerana c budak kecik itu sudah bergelar hafizah..
* tipu r aku xjeles ngan adek aku tue..=p but she deserved it*

 budak kecik yg da besar.. + me..

epot..
nenek+ mak+ adek + dak damia-yg-nanges-terguling2x-sbb kena tinggal + nenek + ayah + afnan


Alhamdulillah..
semalam ayah da kol aku..
cakap sudah selamat sampai d madinah..
arinie akan berangkat ke kota mekah pula..


selamat beribadat utk mereka..

amin..

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers