Thursday, May 26, 2011

:: minggu ke empat belas ::

assalamualaikum...

semalam pergi buat monthly check up lagi d KK kepala batas..
tp kali nie aku da start fed up dgn klinik kerajaan..
walaupun JM ok.. tp doc nya sgt la @#$%^&*..
* aku geram..full stop!*

semua ok asalnya..
hb ok + berat maintain 47.5kg + BP ok + thyroid test result pun ok..

 tiba-tiba JM tukar sticker buku jadi kaler merah..
perghh..
tahap xbley bersalin kat hospital biase..
ahaksss...
naseb diri ade history..


tapi bila scan..
doc tue xcakap pape..
dahla xprint result ultrasound tue..
cakap pun nak-tak-nak je..
pastu cakap nk refer aku kat hospital seberang jaya..

"jumpe pakar, awak punyer cyst besar balik"

ceit..dah la xbg penerangan,mcam la aku paham sgt kondisi aku sekarang nie..
last sekali aku cakap kat doc..

"xyah la, saya balik HUSM refer pakar kat sana!"
senang, puassss hati aku..
keluar bilik doc..
aku kol en asben suh buat appoinment dgn pakar d HUSM..

selasa 2 mggu lagi aku p jumpe pakar HUSM..
PUAS HATI aku!!!!!!!!

* kenapaaaaaaaa tempat kerja aku xde O&G?????? kenapaaaaaaaa??????*

balik lab, aku p amek darah..

run FBC(full blood count) + FBP(full blood picture)..
hahaha~

n jadikan ia sebagai control utk NAP score..
paham x?
heeeeeee~
research je semua tue..

PUAS HATI AKU!!!!

sekian terima kasih..



No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers