Tuesday, May 31, 2011

:: weekend bersama ::

assalamualaikum..

beginilah naseb kami yg berjauhan..
byk pengorbanan yg perlu dibuat..
masa..tenaga..wang ringgit..
lumrah hidup bila sorang kat sana..sorang kat sini..
ape yg penting..persefahaman + kerjasama!!!

so, wiken nie aku xbalek kampung..
nk p kenduri housemate n 1 seorang reader blog nie pon xterpegi..
memandangkan keadaan diri yg xbrape nk stabil nie..
aku xmau amek risiko yg tinggi memandangkan bad record yg pernah dicatatkan..

so, selamat pengantin baru utk 2 orang yg bernama hidayah yg same2x naek pelamin sabtu lepas..
=)

en asben decide utk mai penang walaupun hakikatnya malam sebelum tue die onkol..
tp sebab sygkan wife die lbey..padahal da janji mane bley xtunaikan,  so terpaculla en asben pada  keesokan harinya..

wiken kami dihabiskan dengan baiki kete aku yg menghabeskan suku gajiku..T_T..berjalan2x+makan+tgk wayang saja+balek umah tdo..


 dinner@ batu feringgi


 wayang yg d tonton..


pirates of carribean 4.
walaupun pada hakikatnya cite nie meleret2x...n midnite muvie, 1 keajaiban bila aku xtertido dlm cinema tue..
=p


kungfu panda 2..
sekali skala layan cite utk little H pun best jugak..
cite nie lagi klakar pada yg 1st muvie dlu..

paul
yg nie mmg kelakar..
siyesss...

overall..
walaupun hakikatnya aku tido dlm kete tyme en asben tgk barca vs MU sampai ke subuh..
tapi, sekali sekala best jugak walaupun agak letey..sbb barca menang!
balek umah sambung tdo..
heeeee~


thanks ya en asben sbb dtg penang...
xpasal2x balik dlm keadaan rushing sbb nk masuk kije petang isnin itu..
we lap u!!!
heeeeeeee~



p/s : apsal arinie aku termuntah??????????loya sepanjang hari???? huhuhu~

No comments:

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers