Wednesday, November 2, 2011

:: CD ::

assalamualaikum...

=D

sementara tunggu CD yg diimport dari USA..
* xsabar tggu delivery dari kak lin... hiks...


aku telah menambah koleksi CD..
beli ngan kawan aje..
sebab kawan kan..
sesuka hati aku je nk mix2x CD yg aku nak cuba..
fara pun ok..
so, aku mix sume brand..
hikss..

t bley la taw yg mane sesuai & vogue utk little H..
=D

 sume nie dedy little H yg pilih..
haksss..


4 pcs CD for rm100 with 2 insert each one pc..
cikedout her blog

fara kate pakai CD mmg menjimatkan..
so..
ini adalah salah satu azam aku untuk little H..
INSYALLAH..
muga dipermudahkan..
bley tambah lagi koleksi CD nanti..
=)

tapi utk newborn, elok la pakai diapers biase dulu sbb die poo poo acap sangat..
xterlarat nk salin + basuh CD..
utk permulaan en asben pilih huggies..
nampak mcm comfort..
ok la tue..

tapi xpe..
klu xok..
aku dah terjah sume website diapers mintak free sample..
hahahaha~
=D


* CD = cloth diaper*

1 comment:

Mysarah Rahman said...

aja, my friend pown tak guna jugak lagi diapers ni for newborn sebab katanya baby bontot kecik sangat lagi :P

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers