Wednesday, November 23, 2011

:: namanya.... ::

assalamualaikum...

hari nie 23.11.11..
sepatutnya due date little H..
=)
tapi die terkeluar awal..

takdirnya keluar awal..
sampai beberapa persiapan menyambutnya xsempat buat sebelum kelahiran..
termasuklah penyediaan namanya..

haha~

sejak tahu jantina dia semasa checkup bulan ke-6..
start mula survey name..
bentang kepada en asben..
tapi 100% kena reject mentah2x..
T_T


kami decide nk letak name pangkal H..
sebab kamikan H&H..
tapi xkan nk letak 1 name je kan..
bapak name bukan main panjang, anak 1perkataan je..
setiap kali bincang, setiap kali xde kate putus..
hahaha~

sebab en asben cakap die xnak anak name pangkal anak AB macam die sebab selalu time exam kena dok depan..
aku plak xnak anak pangkal S sebab nanti exam kena dok belakang macam aku..
gegege~


maka.. senyaplah kami dengan tanda tanya apekah name die sampai kelahiran si dia..
bila femeli masuk campur...
FIL cadang name itu..
femeli aku cadang name ini..
aku cadang name itu & ini..


TAPI..
sudah takdirnya sejak azali...


NAMANYA.....














































AHMAD HADIF BIN ABDULLAH HAFIZ
makna (Yang Terpuji ; Yang Bermatlamat)

"u can call me HADIF, ya!!! "

" nama saya simple saje sebab dedy cakap nama dedy dah panjang,nanti xmuat MYKID..=D "


coming soon...
detik kelahiran saye...

=D 



1 comment:

Farhanah said...

so suwett hadif!!!...simple name but full of meaning!...pangkal nama anak n dedy samo ek...hehe, dlm gambo ni hadif buka mata, tp tiap kali auntie dia g...pejam je, sedap kot kne ulik nge auntie dia hahaha....

::chenta sampai syurga::

Daisypath Anniversary tickers